Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

این وبلاگ متعلق به مدرسه دوومیدانی تکنیک با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد .
در این سایت اطلاعات دوومیدانی - آموزش های تئوری مواد مختلف - اخبار و فیلم های دوومیدانی بروز رسانی می گردد .
تلفن تماس 09339026843
Mohammadahmadi4330@
Technique_academy@

مکمل های منتخب دوره حجم

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ


مکمل‌های ضروری
۴ مکمل ضروری که در ادامه بیان میشود از بهترین انتخاب‌ها برای دوره حجم شما میباشند.این مکمل‌ها کاملا جز اصلی‌ محصولات شرکت‌های مکمل سازی هستند و روی آنها تحقیقات علمی‌ فراوانی‌ صورت گرفته است و از لحاظ تاثیر گذاری و قیمت نیز بسیار مناسب هستند.
۱) پروتئین وی : مصرف این مکمل بهترین و آسان‌ترین راه برای افزایش دریافت پروتئین روزانه می‌باشد.به طور خلاصه این مکمل باعث افزایش سنتز پروتئین و افزایش حجم عضلات میشود.
۲) کراتین : مکملی است که روی آن بسیار بسیار تحقیق و آزمایش شده است و تاثیر گذاری آن به طور ۱۰۰% ثابت گردیده است.همچنین از لحاظ اقتصادی نیز به شدت مناسب می‌باشد.
۳) بتا آلانین : مصرف این مکمل همراه کراتین یک ترکیب فوق‌العاده را تشکیل میدهد که میتواند کیفیت تمرینات شما را تضمین کند.این ترکیب باعث افزایش عملکرد و کاهش خستگی‌ شما در حین تمرینات میشود.
۴) پروتئین کازئین : این مکمل باعث افزایش سطح امینو اسید‌های داخل جریان خون میشود و همچنین از تجزیه سلول‌های ماهیچه ای جلوگیری می‌کند که این امر نیز باعث تشکیل یک محیط آنابولیک درون بدن میشود.
این نکته قابل ذکر است که عمدتا از ترکیب کراتین و بتا آلانین قبل از تمرین استفاده میشود.بنابراین شما میتوانید یا از این ترکیب استفاده کنید یا بر اساس نیاز‌های خود میتوانید از مکمل دیگری استفاده کنید.


  • mohammad ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی