Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

این وبلاگ متعلق به مدرسه دوومیدانی تکنیک با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد .
در این سایت اطلاعات دوومیدانی - آموزش های تئوری مواد مختلف - اخبار و فیلم های دوومیدانی بروز رسانی می گردد .
تلفن تماس 09339026843
Mohammadahmadi4330@
Technique_academy@

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

تیم معلولین سمنان در جشنواره مهر رضوی خوش درخشید

مسابقات ورزشی دانشجویان فرهنگیان کشور در حالی در زنجان برگزار شد که تیمی از ورزشکاران پردیس شهید رجایی به نمایندگی از استان سمنان در رشته پینگ‌پنگِ این المپیاد ورزشی حضور داشتند. این تیم با غلبه بر حریفان قدرتمند کشوری توانست با حداقل امکانات، به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کند که این مهم در ورزش استان بی‌سابقه بوده است. 

تیم معلولین سمنان پس از گذراندن مراحل سخت آماده‌سازی و تمرینات مداوم، به جشنواره مهر رضوی اعزام شد و بر خلاف انتظارات در میان تعداد زیاد ورزشکاران حاضر در این مسابقات، توانست جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد و با کسب چندین مدال رنگارنگ موجبات سرافرازی ورزش استان را فراهم آورد. این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی امید کشور را نیز داشت از ۲۰ مردادماه در مشهد مقدس آغاز و به مدت ۴ رو ادامه داشت.
صبح روز یکشنبه ۲۵ مرداد‌ماه جمع کثیری از مدیران، ورزش‌دوستان و خانواده‌های ورزشکاران، با حلقه‌های گل، چشم‌انتظار ورود تیم اعزامی معلولین به این مسابقات بودند.پس از ورود بازیکنان، مربیان و هیئت همراه، استقبال گرمی از آن‌ها صورت گرفت و از تلاش آن‌ها برای رسیدن به این جایگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
رمضان‌علی حلوایی رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار سمنان امروز گفت: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی، استعدادیابی ورزشکاران معلول زیر ۲۵ سال بود و بیش از ۱۷۰۰ نفر شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند.
وی در ادامه افزود:سطح مسابقات بسیار بالا و رقابت‌ها نزدیک دنبال می‌شد و با توجه به تعداد کم ورزشکاران اعزامی، کسب ۱۰ مدال رنگارنگ، کارنامه قابل قبولی را برای تیم معلولین سمنان بر جای گذاشت.
ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز پس از این مراسم اعلام کرد:در آینده نزدیک، از تمامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات به همراه مربیان و خانواده آن‌ها در مراسمی ویژه، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.
محمد احمدی مربی تیم دو و میدانی سمنان ضمن اشاره به عملکرد خوب ورزشکاران در این مسابقات گفت: در رشته دو و میدانی و در رقابت‌های بخش بانوان ۸۲ ورزشکار از ۲۳ استان کشور حضور داشتند که سهم استان سمنان ۴ ورزشکار بود که در موارد مختلف موفق به کسب مدال شدند. 
وی افزود: مریم مددی(طلا)، فاطمه ابراهیمی‌فرد (نقره) و ساناز بازوند( برنز) در رشته پرتاب نیزه و زلیخا دربانی ( طلا) در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال شدند.
احمدی ادامه داد: در رقابت‌های بخش آقایان نیز که ۱۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور حضور داشتند سهم سمنان، ۵ ورزشکار بود که صادق مرادی در دو رشته پرتاب نیزه و پرتاب وزنه موفق به کسب مدال طلا شد و احسان مخبریان و سعید باروان نیز، مدال طلاو نقره رقابت‌های پرتاب نیزه و پرتاب دیسک را از آن خود کردند.محمدحسین صوفی آبادی نیز در رشته ۲۰۰ متر پنجم شد. وی در پایان گفت: نفرات برگزیده با نظر کارشناسی کادر فنی تیم ملی جانبازان و معلولین به اردوی تیم ملی زیر ۲۵ سال دعوت خواهند شد.

  • mohammad ahmadi

لازمه انجام ساده ترین نوع تمرینات حداقل راه رفتن  و در بعد وسیع تر دویدن های کوتاه تا طولانی می باشد . لذا با بررسی مواد مختلف این رشته متنوع با سایر رشته ها می توان به این نتیجه رسید  که دوهای سرعت لازمه رشته هایی چون فوتبال ,والیبال , بسکتبال ,هندبال ,کشتی , رزمی , شنا  , پرتابها لازمه ورزش هایی چون پاورلیفتینگ ,زیبایی اندام , وزنه برداری , جودو و کشتی , هندبال و پرش ها لازمه رشته هایی چون والیبال , بسکتبال , ژیمناستیک , بدمینتون , شنا و شیرجه می باشند . 
حال وقتی بیشتر دقت می کنیم می بینیم که هر کدام از مواد دوومیدانی برای پیشرفت در تمرینات خود به زیر شاخه سرعت , پرش , پرتاب , استقامت تقسیم بندی می شوند و برنامه ریزی تمرینی هر کدام از رشته ها شامل این مجموعه می گردد . 
با همین چکیده تعریف می توان به کاربردی بودن دوومیدانی در کلیه ها رشته ها و زندگی در جهت سالم بودن و سالم ماندن پی برد . 
اینجاست که دو ومیدانی (Track and Field) بعنوان ورزش مادر معرفی می گردد

  • mohammad ahmadi

 

 


مدت زمان: 1 دقیقه 7 ثانیه 

 

  • mohammad ahmadi

                                                   

مدرسه دوومیدانی تکنیک سمنان اولین مجموعه تخصصی در زمینه ورزش مادر در استان سمنان می باشد . آغاز فعالیت این مدرسه از بهمن ماه سال 92به صورت مستمر بوده است . اساتید این آکادمی از قهرمانان و مربیان کشور بوده و هدف اصلی این مجموعه گسترش و ارتقای این ورزش اصلی به صورت علمی و قهرمانی می باشد . 

کلیه رده های سنی (آقایان و بانوان ) می توانند در این کلاسها شرکت نمایند . دوره عمومی کلاسها 16 جلسه (دو جلسه در هفته ) بوده و پس از آن دوره ها به صورت تخصصی خواهد بود . 
هدف اصلی در دوره عمومی , آشنایی ورزشکاران با این ورزش به صورت کامل تر ( چرا که دوومیدانی تنها با دویدن صرف خلاصه نمی گردد ) و کلاسیک تر می باشد , مواد دیگر دوومیدانی را تجربه می کنند , سپس با توجه به میزان آمادگی و استعداد ذاتی و بدنی ورزشکاران در دوره های تخصصی آموزش داده می شوند . 
بخش دیگری از فعالیت های مجموعه آماده سازی  ورزشکاران رشته های دیگر می باشد چرا که برای نمایش هر چه بهتر در میادین مختلف ورزشی , اولین گام آمادگی جسمانی و تنفسی است و تنها رشته ای که این نیاز را می تواند برآورده سازد دوومیدانی می باشد . 
از انجا که دوومیدانی و قدرت عضلانی رابطه تنگاتنگی با هم دارند لذا ورزشکاران این رشته برای عملکرد بهتر نیاز به عضلاتی قوی و چابک دارند و برای این منظور طراحی بدنسازی تخصصی رشته های گوناگون از دیگر اهداف این مجموعه می باشد .
جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09339026843 (محمد احمدی ) تماس حاصل فرمائید . 


  • mohammad ahmadi