Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

این وبلاگ متعلق به مدرسه دوومیدانی تکنیک با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد .
در این سایت اطلاعات دوومیدانی - آموزش های تئوری مواد مختلف - اخبار و فیلم های دوومیدانی بروز رسانی می گردد .
تلفن تماس 09339026843
Mohammadahmadi4330@
Technique_academy@

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

 

نوع اول : تارهای عضلانی قرمز که کند انقباض بوده و دارای سیستم مویرگی غنی می باشند . این تارها بیشتر در دستگاه هوازی مورد استفاده قرار میگیرند و درنتیجه در فعالیتهای استقامتی مفید خواهند بود لذا ورزشکاران استقامتی دارای اینگونه تارهای عضلانی هستند.  

   نوع دوم :تارهای سفید که تند انقباض بوده و دارای ظرفیت بی هوازی بالا بوده و در فعالیتهای انفجاری و سرعتی اهمیت بسزایی دارند . اما نکته قابل توجه وجود دو نوع از تارهای سفید میباشد نوع اول ان پشتیبان تارهای قرمز و قابل استفاده در استقامت هم هستند و نوع دوم که کاملا بی هوازی میباشند این تارها در ورزشکارات دوهای سرعت و پرتابها و پرش  ها وجود دارد .                               توجه توجه توجه : محرک تمرین میتواند تارهای سفید را به قرمز بازسازی کند اما برعکس غیر ممکن است . 

  • mohammad ahmadi

همانطور که در مورد رابطه جنسی‌ بر تمرینات توضیحاتی دادیم اکنون می‌خواهیم توضیحاتی نیز برای تاثیر تمرینات بر رابطه جنسی‌ ارائه دهیم.همانطور که قبلا هم گفتیم روابط جنسی‌ میتواند با افزایش سطح تستوسترون تاثیر مثبتی بر عملکرد ما داشته باشد.همین موضوع میتواند در مورد تمرینات ما هم صدق کند به این معنی‌ که تمرینات ما میتواند در زندگی‌ جنسی‌ ما نیز تاثیرات مثبتی بگذارد.
در ابتدا می‌خواهیم مطلبی را در مورد کسانی‌ که میخواهند به درصد چربی‌ تک رقمی‌ برسند بیان کنیم.این افراد به دلیل اینکه چربی‌ بدن آنها بسیار کم شده است سطح میل جنسی‌ آنها نیز به شدت کاهش می‌یابد.در کنار این مساله ممکن است که این افراد قادر به حفظ انرژی اضافه برای برقراری یک ارتباط جنسی‌ مناسب نباشند.پس قطعاً اگر زندگی‌ جنسی‌ شما دچار اختلال شده است باید توجه ویژه ای‌ به درصد چربی‌ بدن خود داشته باشید.
یکی‌ دیگر از مواردی که باید آن را مد نظر قرار دهید مکمل‌هایی هستند که از آنها استفاده می‌کنید.عدم موفقیت در استفاده از مکمل‌ها میتواند عملکرد جنسی‌ و میل جنسی‌ شما را کاهش دهد.پس در انتخاب نوع مکمل خود بسیار دقت کنید.
در آخر باید بگوییم که جدایی از تمام مسائلی که ذکر کردیم شما میتوانید به طور همزمان هم دارای یک زندگی‌ جنسی‌ فوق‌العاده‌ و مناسب باشید و هم بیشترین نتایج را از تمرینات خود دریافت کنید.مطمئنا باید در مورد زمان انجام رابطه جنسی‌ خود بسیار دقت داشته باشید اما در کل دیگر نیازی نیست که نگران ضعیف شدن پاها و از دست رفتن تستوسترون باشید.

  • mohammad ahmadi


به طور کل بعضی‌ از ورزشکاران از برقراری رابطه جنسی‌ به دلیل کاهش عملکرد خود می‌ترسند و دلیل آنها این است که در روابط جنسی‌ میزان زیادی از تستوسترون آنها از بین میرود.در حقیقت این موضوع خیلی‌ وقت است که در میان ورزشکاران و قهرمانان وجود دارد و همیشه این ترس در آنها بوده است.
اما در حقیقت باید بگوییم که رابطه جنسی‌ باعث تولید مقدار بیشتری تستوسترون در بدن میشود.با افزایش مقدار گردش تستوسترون در کل بدن عملکرد ورزشی افزایش می‌یابد و عضله‌ سازی بیشتری صورت می‌گیرد.
اخیرا در یک برنامه تلویزیونی گروهی از دانشمندان بر روی تاثیر رابطه جنسی‌ بر عملکرد ورزشی تست‌هایی انجام دادند.در این برنامه قهرمان بوکس سنگین وزن کریس بیرد قبل از آزمایشات به مدت یک هفته از برقراری رابطه جنسی‌ منع شد تا بتوانند عملکرد او را بعد از یک هفته بدون برقراری رابطه جنسی‌ مورد بررسی قرار دهند.
بعد از انجام این آزمایشات بیرد دوباره به روند زنگی‌ عادی خود بازگشت که شامل برقراری روابط جنسی‌ نیز میشد.این بار دانشمندان می‌خواستند که تاثیر روابط جنسی‌ را بر عملکرد او مورد ارزیابی قرار دهند.نتایج حاصل شده بعد از این دوره همه شک و گمان‌ها را در مورد تخریب عملکرد ورزشی توسط روابط جنسی‌ نقض کرد.نتایج آزمایشات نشان میداد که سطح توانایی هوازی کریس بیرد همچنان مانند سابق باقی‌ مانده است در حالی‌ که قدرت پاها و قدرت ضربات مشت او بهبود یافته بود.در این تحقیقات مشخص شد که سطح تستوسترون کریس بیرد بعد از رابطه جنسی‌ ۲۰% افزایش یافته بود!
به طور خلاصه نتیجه میگیریم که داشتن رابطه جنسی‌ نه تنها باعث تخریب پیشرفت ورزشی شما نمی‌شود بلکه باعث بهبود عملکرد ورزشی شما نیز میشود.چیزی که شما باید بیشتر از همه مد نظر قرار دهید زمان برقراری رابطه جنسی‌ می‌باشد.برقراری رابطه جنسی‌ درست قبل از جلسه تمرینی یا یک مسابقه میتواند باعث خستگی‌ عضلات شما شود که در نهایت منجر به عملکرد ضعیف شما میشود.بهتر است که رابطه جنسی‌ خود را بعد از تمرینات یا در روز‌هایی که تمرین ندارید انجام دهید.

  • mohammad ahmadi


مکمل‌های ضروری
۴ مکمل ضروری که در ادامه بیان میشود از بهترین انتخاب‌ها برای دوره حجم شما میباشند.این مکمل‌ها کاملا جز اصلی‌ محصولات شرکت‌های مکمل سازی هستند و روی آنها تحقیقات علمی‌ فراوانی‌ صورت گرفته است و از لحاظ تاثیر گذاری و قیمت نیز بسیار مناسب هستند.
۱) پروتئین وی : مصرف این مکمل بهترین و آسان‌ترین راه برای افزایش دریافت پروتئین روزانه می‌باشد.به طور خلاصه این مکمل باعث افزایش سنتز پروتئین و افزایش حجم عضلات میشود.
۲) کراتین : مکملی است که روی آن بسیار بسیار تحقیق و آزمایش شده است و تاثیر گذاری آن به طور ۱۰۰% ثابت گردیده است.همچنین از لحاظ اقتصادی نیز به شدت مناسب می‌باشد.
۳) بتا آلانین : مصرف این مکمل همراه کراتین یک ترکیب فوق‌العاده را تشکیل میدهد که میتواند کیفیت تمرینات شما را تضمین کند.این ترکیب باعث افزایش عملکرد و کاهش خستگی‌ شما در حین تمرینات میشود.
۴) پروتئین کازئین : این مکمل باعث افزایش سطح امینو اسید‌های داخل جریان خون میشود و همچنین از تجزیه سلول‌های ماهیچه ای جلوگیری می‌کند که این امر نیز باعث تشکیل یک محیط آنابولیک درون بدن میشود.
این نکته قابل ذکر است که عمدتا از ترکیب کراتین و بتا آلانین قبل از تمرین استفاده میشود.بنابراین شما میتوانید یا از این ترکیب استفاده کنید یا بر اساس نیاز‌های خود میتوانید از مکمل دیگری استفاده کنید.


  • mohammad ahmadi


ورزشکاران با اعتماد به نفس مطلوب اهداف واقع گرایانه را بر اساس توانایی خود تدوین می کنند و در نظر می گیرند.

ورزشکارانی که اعتماد به نفس دارند 《در میان خودشان بازی می کنند》به این ترتیب زمانی که به حد بالای توانایی خود می رسند آن ها درک صحیحی از موفقیت دارند و در جهت رسیدن به اهداف غیر واقعی نمی کوشند و دارا بودن اعتناد به نفس مطلوب یک کیفیت ضروری و حیاتی شخص برای ورزش است، ولی این امر به تنهایی نحوه اجرای مطلوب را ضمانت نمی کند.

ورزشکاران برای اجرای مطلوب مهارت باید همچنین مهارت های جسمانی داشته باشند.

بعضی ورزشکاران معتقدند که اعتماد به نفس، به آن ها در مقابل اشتباهات مصونیت می بخشد. 

اعتماد به نفس این عمل را انجام نمی دهد. بلکه اعتماد به نفس سالم برای ورزشکار مانند اسلحع قدرتمندی است برای مقابله کردن با اشتباهات. هنگامی که ورزشکار تردید در خود ارزشی ندارند، با احساس راحتی به دنبال تصحیح اشتباهات است. آن ها از سعی کردن نمی هراسند.

مربیانی که ورزشکاران را به دلیل اینکه مرتکب اشتباه شده اند، توبیخ می کنند مثل این است که ورزشکاران را از استفاده از این اسلحه قدرتمند محروم کنند.

منبع: رینرمارتنز           ترجمه: دکتر_خبیری 




  • mohammad ahmadi


 مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جانبازان و معلولین وانتخابی مسابقات جهانی لندن 2017 با حضور 27 تیم و116 ورزشکار بانو و نیز 285 ورزشکار از 28 استان در رده آقایان به میزبانی مجموعه افتاب انقلاب تهران بزرگ برگزار گردید . در این دوره از مسابقات خانم مریم مددی و آقای هادی عرب بعنوان نمایندگان شهرستان سمنان حضور پیدا کردند . 

در پایان مسابقات خانم مریم مددی در ماده پرتاب نیزه کلاس F56 رتبه دوم گروه و ششم ادغامی و نیز آقای هادی عرب در ماده 200 متر کلاس T47 بارکورد عالی 26.23 ثانیه حائز رتبه دوم گروه و سوم ادغامی و گردن آویز برنز شدند . 

طبق نظر کمیته فنی انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین نفراتی که رکوردهایشان تا رکورد نفر پنجم پارالمپیک برابری کند به عضویت تیم ملی درخواهند آمد . 

این موفقیت که نتیجه زحمات و تحمل سختی های بسیار است را به این عزیزان و جامعه ورزش سمنان تبریک عرض می نمایم .


  • mohammad ahmadi