Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

Techniques track and field school

این وبلاگ متعلق به آکادمی دوومیدانی تکنیک سمنان با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد.

این وبلاگ متعلق به مدرسه دوومیدانی تکنیک با مدیریت مربی بین المللی دوومیدانی آقای محمد احمدی می باشد .
در این سایت اطلاعات دوومیدانی - آموزش های تئوری مواد مختلف - اخبار و فیلم های دوومیدانی بروز رسانی می گردد .
تلفن تماس 09339026843
Mohammadahmadi4330@
Technique_academy@

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است



سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان به میزبانی امارات از 18 لغایت 23 برگزار گردید . در این دوره از مسابقات نمایندگان ملی پوش استان سمنان خوش درخشدیدند و با کسب 2 نشان طلا و یک برنز کارنامه قبولی گرفتند . 

خانم مبینا ساوه پرتابگر نونهال  14 ساله سمنانی و باشگاه دوومیدانی تکنیک در کلاس F42_46 ادغامی ،در پرتاب وزنه حائز رتبه سوم این مسابقات گردید که با توجه به قانون منفی1 مدال به ایشان تعلق نگرفت اما در روز پایانی و در پرتاب نیزه با کسب رکورد 19.24 با اقتدار جایگاه نخست و مدال  طلای مسابقات را از آن خود نمود.

علی رهبری از دامغان نیز ابتدا موفق به کسب نشان طلای پرتاب دیسک گردید و در روز پایانی نیز در  پرتاب وزنه کلاس F57 مدال برنز را از آن خود نمود . 

اکبر فراتی نیز بعنوان مربی تیم ملی این نوجوانان را همراهی نمود و کسب نشان طلا و برنز علی رهبری را به ایشان تبریک عرض می نمائیم . 

جهت عضویت در کانال تلگرامی ما از لینک  telegram.me/tecniqمیتوانید استفاده کنید 

  • mohammad ahmadi


حضور نماینده شهرستان سمنان در مسابقات پاراآسیایی جوانان 

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش جانبازان و معلولین شهرستان سمنان خانم مبینا ساوه پرتابگر کلاس F46که در مسابقات انتخابی شهریور ماه سال جاری موفق به کسب حدنصابهای لازم گردیده بود به عضویت تیم ملی ایران نائل 

رمضانعلی حلوایی رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین شهرستان سمنان اضافه نمودند مسابقات پاراآسیایی جوانان از تاریخ 17  لغایت 24 آذر در دبی امارات برگزار میگردد و بازیکنان منتخب جهت آمادگی هر چه بیشتر از تاریخ 10 لغایت 16 آذر در کمپ اردوی تیم ملی که در تهران برگزار میگردد حضور خواهند داشت . 

وی همچنین افزود مبینا ساوه پرتابگر نیزه و وزنه زیر نظر مربیان تخصصی انجمن دوومیدانی معلولین شهرستان سمنان آقای محمد احمدی و خانم زهرا فانی تمرینات منظم و فشرده خود را جهت حضور در این مسابقات از مهرماه سال گذشته آغاز نموده و با توجه به توانمندی این نوجوان ارزنده شانس کسب جواز حضور در مسابقات پاراآسیایی بزرگسالان که سال 2018 در جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد دور از دسترس نخواهد بود . 

هیات ورزش جانبازان و معلولین شهرستان سمنان



  • mohammad ahmadi